Midzomerschaaktoernooi Forum Index Midzomerschaaktoernooi

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Rik Slaman.

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Midzomerschaaktoernooi Forum Index -> Deelnemers stellen zich voor
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rik Slaman

BerichtGeplaatst: Ma Jun 20, 2005 2:48 pm    Onderwerp: Rik Slaman. Reageer met quote

Hallo,

Ik ben zoals jullie kunnen zien Rik Slaman, op 8 aug 1986 ben ik eruit gekropen en sindsdien aktief in leven. Ik doe (vind ik) vrij veel aan sport. Ik voetbal bijvoorbeeld veel avonden in de week en ik speel ook bij de Zouaven. al zon 11 jaar. Dus jah, 7 toen ik met voetbal begon. Verder heb ik als hobby's uitgaan en computeren. Ik zit op het horizon college te hoorn. Ik volg daar de opleiding voor ICT medewerker. Juist dus met computers zeg maar.. Daarvoor heb ik mijn Mavo diploma op het RSG gehaald, arme ik zat ik daar zon 5 dagen in de week met Rob Ott opgescheept Razz

Het is misschien wel grappig om te vertellen hoe ik op de club ben gekomen. Vroeger hield de Groene zes nog weleens toernooitjes op bijvoorbeeld queensday. IK weet niet meer precies hoe oud ik toen was, maar omdat mijn ouders toen zeer aktief waren bij Dito liep ik daarzo rond en wou ik graag meedoen. Op de 1 of andere manier ben ik daar derde geworden terwijl ik alleen maar mezelf de bassisregels had aangeleerd, het zal dus wel met enige opzet gebeurd zijn dat ik derde werd. Iedergeval Razz er werd gezegt dat ik derde was geworden Razz Die zelfde dag heb ik me bij de club laten inschrijven.

Zo kan ik wel uren door gaan ....en dat doe ik dan ook maar, hmm toch maar niet. Je kan me altijd op msn toevoegen, ook al reageer ik niet altijd even rap terug of uitgebreid, dit komt omdat ik veel Runescape of Counterstrike of op dat moment met mijn vriendin aan het chatten ben.

MSN: Rik1986_rs@hotmail.com

Groeten Rik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
vinternet
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Apr 30, 2007 9:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Niet slecht Rik, om dan het 2e midzomertoernooi al op je naam te schrijven.
Ik ben benieuwd of je dat huzarenstukje in een volgend toernooi nog weer kan herhalen Dansen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Midzomerschaaktoernooi Forum Index -> Deelnemers stellen zich voor Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: